sâmbătă, 9 aprilie 2011

Andi Moisescu-un om mare

Vreau ca prima postare pe acest blog să-i fie dedicată unui mare om din televiziune şi anume, Andi Moisescu.Vreau ca mai întâi să specific că înainte de Românii au talent, nu îi acordam mai deloc importanţă, iar la Apropo TV mă uitam doar din întâmplare.Dar de când cu această nouă emisiune, Andi m-a cucerit cu totul.Am aflat cum a început el, cu vânzarea de ziare, radio, etc.Are o familie deosebită, o soţie minunată şi doi îngeraşi ce " mă călăresc cum mă prind". Îmi plac glumele sale, mai ales cele cu temă politică, ia cele mai bune decizii şi uneori este chiar prea bun cu unii (R.A.T) .Vreau să precizez că sunt acum un mare fan al său, îl stimez foarte mult şi, JOS PĂLĂRIA! Acum am fugit, căci a început emisiunea şi vreau să îl urmăresc pe Andi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu